Grevagården

Halloj! Nu har vi änlänt till Grevagården där årets utomhus SM ska hållas. Vi är nu installerade och färdiga och jag tänkte snart dra mig bort till Bell för ett ridpass. Vi åkte hemifrån tidigt imorse eftersom vi skulle inbefinna oss hos Laser-Lotta klockan 8. Sedan drog vi oss därifrån och vidare hit. Det är inte jätte långt hit för oss, men det kändes lite småtaskigt att åka hem med henne för att ställa på henne på lastbilen ikväll igen och åka tillbaka och vidare samma väg. Hon har ju redan åkt så mycket nu sista tiden, så vi vill helst att hon ska åka så lite som möjligt nu ett tag. Hon står i alla fall i en hörnbox och trivs. Soligt väder har vi också. Hoppas som tusan på att det håller i sig hela helgen, med lite bris på, så blir det ju perfekt!

Nej, nu måste jag bege mig känner jag. Hästen ska badas och lädret ska putsas efter ridningen också, så det är bara att börja om jag vill göra det medans det fortfarande är varmt och skönt. Tjing!




Finaste hästen


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till!!! :D <3

2011-08-16 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0