Påsk

Vilken fantasifull rubrik jag kom på va? Är riktigt nöjd själv faktiskt. Nej, men det är ju faktiskt påsk nu, så den sitter ju ganska bra där trots allt. Nu har jag ju inte bloggat på ett tag, och som vanligt är det på grund av att jag har ett ganska hektiskt liv oftast. Har i alla fall hänt massa, massa, massa skoj sedan sist, men jag tänkte inte återberätta så mycket faktiskt.

Ja, vad kan jag säga? Nu är det vår, and no turning back. Den är här för att stanna och det är skönt att kunna gå ut och fodra utan jacka på varje morgon. I onsdags befann jag mig nere i göteborg. Då var det show med Robert Gustavsson som gällde, och JA, han är en riktigt klass för sig! Fy tusan vad roligt det var! Sedan har jag äntligen, äntligen, äntligen fått mina nya stövlar nu också. Som jag längtat! Som ni kan se på bilden i förra inlägget så är de gamla stövlarna ganska så sopslut, så det var verkligen på tiden att de kom nu. Dom är så snygga så jag nästan avlider och varje gång jag har dom på så går jag och beundrar hur snygga dom är. Haha, vilken knäppgök jag är! Imorgon vankas det tävling, så nu är det dags för mig att krypa till kos.


God natt här ifrån skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0