Krafter

Då har skolan börjat igen, och jag kunde inte fått ett mer underbart slut på mitt lov. För det första så gick ju tävlingen med älsklingarna som en dans, vilka för övrigt går så jäkla, jäkla, jäkla bra varje dag när jag rider dom nu. Det har dom i och för sig gjort nu senaste veckorna, men ändå, blir lika glad varje dag! I alla fall så spenderades de två sista dagarna av lovet med världens bästa buskusin Fija. Vi gjorde allt möjligt, och som vanligt hade jag jätte roligt. Bland annat så blev det matmums, busridning på gärdet, en springtur som stog mig upp i halsen hela dagen efteråt och lite pistvakt. En tokig blandning av allt!

Nu sedan skolan börjat igen så får jag bara massa saker att göra helt tiden känns det som. Det är redan engelska prov imorgon, och ett till på måndag, matte prov på onsdag, tyska prov på torsdag och nationellt prov i engelska på fredag. Och det är även nästa helg som det är meeting i högbo, så jag håller tummarna på att jag kan göra engelska nationella någon annan dag, helst före, för annars missar jag första dagen där.. Vi får se hur det blir med det hela. I helgen ska jag i alla fall inte och tävla, så om det tillåts tänkte jag faktiskt dra iväg till phar och hälsa på familjen och min lillasyster. 

Nu ska jag ut och fodra lunch till hästarna, sedan kommer mamma och hämtar mig och kör mig till skolan för en matte timme. Sedan ska jag hem och plugga igen och träna lite individuellt. Jiha! Mycket fram och tillbaka här, men det är så det är när bussarna inte kan bemöda sig att köra mitt på dagarna.. Nu måste jag sätta fart! Tjing!


Fija och jag är söta på gärdet


Fina Magie och Tapper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0