Don't stop Me Now

ca 23 minuter och 7 km senare känner jag mig fruktansvärt nöjd med dagens konditionträning. Fy tusan vad svettig och trött jag är! MEN fy tusan så skönt! Så här under tiden har jag laddat upp ett filmklipp från helgens tävling på facebook. Just nu har jag även en liten andningspaus inför styrkan, så då passar jag på att påbörja en ny uppladdning. Jädrans vilken härlig dag jag har haft! Allt bara flyter, helt galet bra också!

Nu ska jag fortsätta, så jag inte blir kall, och inte börjar sitta här och häcka ;) Måste ju duscha och plugga lite mer inför engelska provet inför imorgon också innan dagen är slut, så även det betyder nej data. Adiós!


Här har ni eran äckliga, svettiga, nöjda krigare!


Och här får ni en sneak peak på hur jag såg ut på dagen idag, minus de röda klackarna då
så klart. Dom bytte jag ut mot mina älskade Converse. Så vårig och fin jag kände mig!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Har du köpte bella? :D

2011-04-27 @ 21:22:12
Postat av: Denise

Jaa vi har ju det!! :D

2011-04-27 @ 22:13:09
Postat av: Denise

Ja vi har ju det!! :D

2011-04-27 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0