6 April 2011

Måste bara säga det, att jag känner då mig själv allt för bra. Blev inte denna vecka som jag förutspått? Ja, nu har ju veckan nästan bara börjat, men ändå! Måndagen var helt underbart bra. Klarade min redovisning och mitt nationella svenska b tal hur bra som helst, och på träningen för Lotta var hästarna så himla, himla fina! Mina pärlor! Fortsättningsvis ser veckan ut att rulla på bra och glatt. Har precis fått hem en present som världens snällaste bror beställt till mig. Två par ap snygga skor! Dom är så fina så jag till och med går runt med dom hela tiden här hemma. Kan inte förmå mig att låta fötterna gå bara när man har sådana underbart fina skor att gå i. Gud så busig jag är. Trippar runt här hemma och är fin för ingen. Eller fin och fin? I alla fall på fötterna. Till dessa underbara skor bär jag nämligen mjukisbyxor och min väldigt stora, osmickrande "Vi-hjälper-gärna-till-tröja". Vet inte om det skulle bli så populärt ute bland folk, hehe ;) Är min bror väldigt tacksam i alla fall :)

Det som väntar nu på min dag är ridning i det ursliga vädret. Varför ska det trilskas så? Jag önskade mig faktiskt vår, och inte höst.. Men höst it became. Ja, ja, det är ju i alla fall inte iskallt ute, man får trösta sig med det helt enkelt. Tjing!


Tack min snälla bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0