Onsdag 15/9 + Torsdag 16/9

Idag tycker jag synd om mig själv. Nej, bara lite kanske. Har fruktansvärt ont i nacke, axlar och armar. Har aldrig haft så här ont. Fy tusan alltså! Men det var bara glatt hem och rida Comedie idag ändå, efter massa vila så klart.. Fick hjälp av Malin och det gick super bra! Verkligen! Så vi åker förmodligen och hoppar en 110cm klass i Karlstad imorgon, första inne, så har vi resten av helgen ledig och jag kan vila upp mig ordentligt i kroppen också.

Igår var det en mammi-dag. Efter skolan var vi nere på stan och handlade och åt, och bara myste omkring helt enkelt. Mamma var även snäll och köpte mig två plagg och lite krimskrams som hårspännen (Välbehövligt!). Tack för det mammileinen!



Mammi gav mig en jätte skön, slapp myspys tröja


Och så fick jag en fin aa vad jag nu ska kalla det, tunika?, också :)


Visst är jag ball och skriver och visar vad jag köpt som alla andra, veeeet.
Cool tjej med läsk-i-hand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0