Stor tjej

Ja, ni som läser min blogg har ju märkt att uppdateringen inte är världens bästa, jag vet. Men, detta för att min dataprioritering ligger vääldigt långt ner i mitt liv. Däremot är det roligt att folk tittar in då och då och läser, hihi:)

De senaste veckorna har det verkligen hänt jätte mycket med hästar och skola och allt. Det är alltså full rulle i mitt liv igen. Det roligaste (förutom tävlingen i Köping) som hänt måste vara hur jäkla super bra Cordelie sköter sig! Har ridit på henne 4 eller 5 gånger själv nu, och galopperat själv 3 gånger utav dem. Mamma behöver absolut inte hjälpa till med någonting för hon tar mina hjälper så himla bra! Till och med galoppskänkeln är hon en hejjare på att förstå. Jag blir så glad! Hon är verkligen rolig att rida och inte alls lika mycket diskuterande som hennes syster. Än i alla fall.. ;) Så nu för tiden är hon en stor flicka :)

Nu har jag precis kommit hem från skolan och tagit helg. Var nere i ca 1 timme och gjorde matte så att jag är färdig med alla delar till det kapitel vi håller på med nu. Oj, oj, oj vad duktig jag känner mig. Så nöjd är jag med mig själv hehe ;) Gött det! 



Stor flicka :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0