Lillerud

Hej jag farmar på här på lillerud! Hehe. Nej, det blir faktiskt bara stallgöra, men senare idag ska vi gå och hälsa på svinen och kossorna haha. Nu på förmiddagen har vi i alla fall släppt ut hästar, mockat 13 boxar, gjort många och en del svinigt tunga höpåsar, sopat och gjort mat. Efter detta dog mina axlar kan jag lova! Aj, aj. Tur att det finns heat lotion då;)

Skulle egentligen vilja sova lite eftersom vi var upp sent och såg på Pirates of the Caribbean igår (även fast jag somnade så jag missade det bästa ..) så det var lite segt upp imorse. Men just nu är det bara helt omöjligt att vara sova-trött. Blir väll tidig kväll idag istället. OCH det är godis dag! Mums! 

På e.m ska jag och Fija rida ut och jag ska få rida på Magie! Busigt värre! Det ska bli väldigt roligt :)  



Magie som liten bebi, och världens finaste Runa


Magie nu för tiden, och Fija



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0