Hemgång

Ja nu är jag tillbaka hemma, borta från Lillerud. Var lite böl-feeling när jag skulle hem kände jag.. Har verkligen haft super kul i helgen med all galenskap och det var så himla kul att äntligen få träffa min busiga kusin igen. Var ju verkligen hur länge som helst sen vi sågs sist. Så det var väldigt tråkigt. Var dock väldigt skönt att få komma hem till mina babes ♥ Även fast jag bara varit borta en dag kan jag inte undgå att jag längtar efter att få vara runt dem hela tiden. Klyschigt? Jag vet. Men det är så det är. Var dock väldigt segt att rida idag, var ju bara sådär lagomt trött efter allt jobb och de få sovtimmar jag fått under natten. Men nästa kusin (Ida) kom till undsättning och red ut med mig och Skrånken på Olala. Det var mysigt och kul. Comedie fick en riktigt "ben-inpackning" med kyllera, tidningspapper och paddar+lindor idag. Imorgon ska hon vara tipp topp fin i benen! :)

Nu ska jag upp och duscha, sedan blir det sista stöten med mumma för denna vecka (Har dock redan käkat mumma som för 3 veckor på 2 dagar, denna vecka. Oj då..), och jag ska även vara ordentlig och läsa lite företagsekonomi, kan inte påstå att jag längtar efter det.

GOD NATT /D



Jag och min prinsessa på tävlingen förra helgen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0