Fredag 17/9

Nu har jag precis läst mig igenom nya ridsport, och innan dess har jag kommit hem. Var till skolan en sväng och gjorde klart denna veckas matte, känns lagomt gött. Sedan blev det buss och en go cykeltur i snålblåst och regn hem, älskart! För övrigt har kag haft gråa strumpbyxor på mig idag. Haha, det trodde jag väll aldrig att jag skulle ha på mig, men nu har jag haft det och tyckte till och med att det var fint. Ballt.

Blev ingen tävling idag då, utan vi åker imorgon som planerat ändå. Känns bra, hon gick så bra idag, lilla Comedie. Don fick gå ut en sväng och han var väldigt pigg kan jag lova, hihi! :)

Nu ska jag ut och ta in mina fina busar och sen ska jag vila upp mitt jäkla piss skulderblad och armbågen som gör så jäkla ont! Så efter intaget blir det till att smörja in med heat lotion och sedan ska jag gå och lägga mig och läsa bok. Myspys!



Saknar alla meeting och stora tävlingar. Men det får bli senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0