Waitin' on a Sunny day

Herregud, vilken dag! Var uppe innan 6 i vanlig ordning, och det gick inte allt för segt. Börjar vänja mig lite mer vid mörkret nu. Bestämde att jag skulle få skjuts av Malin senare till staden, och att jag skulle cykla upp till vägen så fick hon hämta mig där. Ja.. så var det ju det där med cyklandet också. Hade min handsfree på och ringde till Jess, och i samma veva skulle jag dra på mig vanten. Inte så smart tänkt, så här i efterhand. Samtidigt som jag hörde ordet "Hallåå" i örat så fick jag även ett styre i magen. Ajj... Haha, ajade på mig och skrattade, för hallå? Ramla med cyklen. Vad blir det lixom? Hur ofta händer det? Men, jag är ju Denise. För mig är allt möjligt ;) Fick i alla fall ett gulligt skrapsår på armbågen samt ett väldigt fint blåmärke på knäet. Hejja på! Annars har jag ju även ridit mina buskottar, såklart :)

Comedie:
Hoppade litet och lätt bara, absolut inte mycket. Var dock väldigt, väldigt, VÄLDIGT fin! Två gången fick hjälmen smaka på svansen riktigt ordentligt. Hon hade grym rygg- och bakbensverkan! Så fin! Och smått vild.. Hon var lite på trycket kan man säga, hehe. Men fullt kontroller- och ridbar ;)

Don:
Gjorde samma sak som Comedie och var i princip precis lika fin! Vilka bakben! Och även han var lite vild.. Dom var väldigt mycket på trycket båda två idag alltså, men som sagt, fullt kontroller- och ridbara :)


MYCKET nöjd med båda älsklingsbusarna idag! ♥

Nu ska jag skriva en företagspresentation som ska vara färdig tills imorgon.. Wuupssii. Men det fixar sig alltid. Annars är jag nog väldigt nöjd med hur det går i skolan faktiskt, fortfarande. Bra känsla!



Bjuder på denna bara för att jag känner mig lite jäkla tokig och väldigt upprymd just nu, hihi


Kommentarer
Postat av: Jessica vare ja!

hihihihi söööööööööööööt <3

2010-10-14 @ 20:48:42
URL: http://carlstrom.blogg.se/
Postat av: Denise:)

hihi du kan vara sööt!! :D<3

2010-10-19 @ 22:20:46
URL: http://denisenyberg.blogg.se/
Postat av: Denise:)

hihi du kan vara sööt!! :D<3

2010-10-19 @ 22:21:39
URL: http://denisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0