Hurricane

Idag har jag och min gröna kreation virvlat runt i skolan i vanlig ordning, och senare på konsum för paketskickning. Innan dess hann mamma och jag skjutsa hem en persika med mammas enögda, silvriga sak.. Väl på konsum träffade jag på en gammal klasskompis och när han för tredje gången ställde sig i kassan tyckte jag han såg lite röd om kinderna ut. Konstigt att det kändes som om jag stog och tittade på mig själv.. he he. Virrigt värre, det är lite Denise det.

Väl hemma hoppade jag snabbt i mina tunna, tunna, tunna ridbyxor utan långkallingar under.. Allt för att det ska gå fort! Var dock väldigt kallt att sätta ner rumpan i sadeln sen.. Men det är en annan femma. Red på min prins och han var mycket duktig idag. Hur mjuk som helst! Bommarna var dock lite träliga.. Det är så himla jobbigt när man inte får hoppa 2 meter över och hetsa på. Då blir man en sur gubbe. Men till slut så får man ju ta och skärpa sig och sim sala bim så var det ju inte så jobbigt att vara duktig. Alltid samma saga, jag undrar hur bra hans minne är? Hihi, nej då. Han är så fin min ponke! Mamma longerade Comedie åt mig, och det tyckte hon var pest för då kan mamma peta henne lite med långpisken på inner bakben. Då måste man ju korsa bakbenen, fy så jobbigt. Då blir man en sur tant. Men även tanten blir, precis som gubben, lugn och snäll till slut. Och tur är väl det :)

Nu är det kväll och jag väntar på kött med sås (eller sås med kött? he he) som mamm håller på att laga på nedre våningsplanet. Inget slår mammas såser! Mums alltså! På Onsdag och Torsdag har vi prov också, men min hjärna säger bara error just nu. Så jag tror jag hoppar över plugget idag. Är ju trots allt ingen super människa som min fina vän Malin. Herregud, hon har energi för fem och är grym på allt känns det som! Till och med dansa kan hon, riktigt bra. Hon bara kör på helt enkelt! Så jäkla härlig!

Naa.. nu ska jag fortsätta lata mig på annat sätt. TJING /D


Världens sötaste flicka med energi så det räcker till 15 personer till!



Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan va du är skön denise! är jag en supermänniska? hahaha nejmen visst det va ju snällt att du tycker det =) hoppas att det är positiv energi du tycker att jag har ;P annars blir det jobbigt ;)



Du va ju i alla fall goast när vi dansade! :D

helskön tjej asså ;)



Det är bara o kööööö ;)

2010-10-26 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0