The time is Now

Vilken svingit jäkla bra dag det varit! Har myst runt med Fija hela dagen. Bakat chokladkakor och en kladdkaka som smakade helt himmelskt. Mums! Efter det fick man agera doktordenise till Tiss (Fijas katt). Stackarn hade skadat sig på trampdynan, så hon ville inte gå. Hon kommer nog inte vilja se oss mer efter doktoracten heller. Hon var lagomt arg bara när hon inte fick smita. Men hon måste ju må bra.

Efter det blev det ridning på prinsessan och Pånkelonken ♥ De gick helt underbart bra båda två, och på Don kom jag verkligen åt en svag punkt. Men hade jobbade på väldigt bra trots att jag tjatade på den. Jobbade lydnad med lite bommar och småhinder på dem, och båda var mycket duktiga, avslappnade och hade bra frammåtbjudning. Är väldigt, väldigt, väldigt nöjd med dom idag. Har verkligen världens känsla inför imorgon!

Nu har jag precis klivit innanför dörren och mina fötter håller på att frysa ihjäl. Känner inte tårna när jag går.. Aoouch. Men det får gå. Nästa blir att titta på startlistor osv och planera inför morgondagen. Sedan blir det duschen och en film kanske, beroende på vad klockan blir. Önska mig lycka till tills imorgon!



Älsklings busen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0