Stuck in the middle

Usch vilken mellan dag detta varit! Varken det enda eller det andra lixom.. Har varken varit glad eller ledsen, har ridit varken bra eller dåligt, hästarna har gått varken bra eller dåligt, har varken varit trött eller pigg. Bara varken eller hela tiden. Bara ett enda stort mellanting. Men sådana dagar ska man ju ha också, tyvärr.

Något som däremot är väldigt skönt är att det äntligen är lov nu! En hel vecka att bara njuta av. Underbart! Jag har planerat att busa med kusinen och åka till extra familjen lite, utöver det vanliga då såklart ;) Och så ska jag sitta nere på bilskolan mån-fre nu också så jag kan ta det där jäkla kortet någon gång, nu när jag inte har hästar och skola samtidigt. Och på torsdag ska jag äntligen klippa mig. Har en känsla av att håret kommer bli aningen kort.. Undra vad det kan bero på? he he. Hatar slitet hår, så blir skönt att bli av med det :)



Hit längtar jag tillbaka en sådan här regnig dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0