Something Good can Work

Känns som denna e.m och kväll kommer bli helt toppen. Nu sitter jag redy steady(?) GO i mina ridkläder påväg ut för att rida ut på min fina prinsessa. Efter det blir det hoppning på min underbara prins när mamma kommer hem. Och efter det ska jag åka iväg till bästa vännen. Kan det bli en dålig dag av detta? Jag tror och hoppas inte på det. Känns som om den inkluderar för mycket bra saker för det!

För övrigt är båda bushästarna klippta nu. Dom blev så himla fina båda två! Och inga droger behövdes, inte ens till Comedie! Wow alltså, helt sjukt att hon var så snäll :) Börjar även närma mig mitt 100ade blogginlägg, det ni! ;)

Nej nu blir det ridning och gos i stallet, HEEEII HEII! /D



Är så grymt sugen på att hoppa rakt i tävlingskläderna, längtar som tusan till Söndag!



Kommentarer
Postat av: Ida

Men Ola då?;)

2010-10-15 @ 16:40:11
URL: http://iivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0