Round it goes

Tjabba! Ännu en helg har kommit och en ny vecka väntar. Denna vecka har jag.. håll i er.. bara gått upp tidigt två dagar! Helt sjukt. Har varit så jädrans trött, så jag kan inte komma ihåg senast jag var det. Därför har min snälla mamma gett mig sovmorgon hela veckan. Så himla skönt att få gå upp 7 och idag halv 9! Annars då.. Ja, igår var jag i skolan och jobbade endast företagsekonomi i nästan 3 timmar. Efter det ville jag bara sova.. he he.

Innan skolan red jag så klart mina älsklings busar. Red även Cordelie en sväng idag. Var ganska halt för henne eftersom hon inte har några skor, och snö och is hade lagt sig tillrätta på banan och ville inte försvinna. Så det blev bara lite lätt trav men mest skritt. Hon var väldigt söt, som alltid :) Don och Comedie gick inte heller hårt idag eftersom banan var hård. Men de var duktiga de med, som de alltid är. Mjuka och harmoniska.

I torsdags var jag även ball och spelade gitarr för klassen. Ha ha, nej inte riktigt. Jag skulle lära mig tre accord och sedan spela om dem tillsammans. A, det gick ju bra. När jag lärt mig sista accordet hade jag glömt bort alla igen.. He he, är det något jag verkligen inte kan, så är det att spela gitarr. Där går min gräns ha ha...

Och det sista jag ska berätta är att det var träning för Lotta i onsdags igen. Så kul! Har inte varit träning på ca 1 månad. Det gick riktigt, riktgit bra! Comedie var verkligen hur fin som helst! Don var också fin och duktigt, men han ska ju vara så himla hetsig, så länge. I slutet var han däremot lugn och mer avslappnad. Då blir ju allt mycket behagligare och bättre också, både för mig och honom. Jag är i alla fall mycket nöjd med dem båda. Mina fina skruttar!

Nu är det dags för lunch.. tror jag... TJING! /D


Bilder på Cordelie från igår:











Kommentarer
Postat av: Pro Beer

Fram me kubben o ploga four fän disse!

2010-10-26 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0