Minus grader och Sol

Ja höstigt värre! Minus grader+Sol = Höst i alla högsta grad. Mysigt som tusan! Lite jobbigt att man fryser sönder bara men solen gör ju faktiskt kylan uthärdig. Denna dag har i alla fall varit helt härlig! Slutade halv 12 istället för 10 i 4 som vi vanligtvis gör. Så jäkligt skönt att slippa och ha den längsta dagen avklarad!

Fick i alla fall skjuts hem av min snälla mamma och då blev det lunchlagning (Kockdenise, kan sluta hur som helst, den här gången gick det som tur var bra hihi..) och läxgörning. Sedan blev det ridning på mina underbara älsklingar och dom gick så himla bra! Blev även ett långt telefonsamtal med min vän Jessica. Det var mycket trevligt och det kändes bra att få prata av sig till någon som lyssnar så bra :) Så det har varit en mycket bra dag!

Och Igår var jag hemma hos Bylockarna nästan hela dagen, det var väldigt mysigt hos extra familjen :) Jag ska verkligen försöka åka dit nu igen så fort jag kan! Blir nog lite snålt med tid den här helgen tyvärr, men det är ju för att det är tävling istället, och hur kul är inte det!? Längtar som bara den, hoppas det går bra. Känns som jag sitter och önskar mig själv lycka till.. Men det är väll bra, eller? Tänker positivt i alla fall och det ÄR bra! :)

Nu ska jag gå och bli ren och sedan lägga mig. Gud vad skönt och sova! Men en sista sak - på Torsdag börjar Vampire Diaries igen, shooo! Något mer jag längtar efter, slutade ju helt galet spännande, så det måste ses. TJOOBII/D


Saknar mina skitungar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0