Memories in Blue

Aa vad blir det egentligen? Hur har helgen varit...? Denna dag var förvånadsvärt bra måste jag säga. Hoppade dock inte ur sängen imorse... Undra varför? he he.

Idag tog jag och bror en myspys dag. Jag gjorde stallet imorse, i vanlig ordning. Sedan drack jag några koppar te för att få igång min ganska så körda mage. Efter det blev det frukost och när Linus vaknade åkte vi ner och handlade frukost på McDonkan åt honom. Efter det har vi... aa precis, gjort så mycket.

Blev ridning på e.m och dom var så duktiga skruttarna. Var träliga igår, och Don fanns det även inte så mycket stopp i idag till en början.. Men till slut så var dom riktigt fina båda två. Oj så hjärtat hoppar igång så fort man tänker på busarna! Helt sjukt att man kan älska ett djur så mycket.. 

Nu har bror precis hoppat i bilen och börjat åka iväg sina 30 mil till norrtull. Usch, alltid lika tråkigt när han åker :( Och alltid lika kul när han kommer hem såklart! 

Nu är det nog dags för kvällsronden med te. Efter det hoppar jag in i duschen och låter sedan ögonlocken falla tunga. TJING! /D


Herra helgen.. Nu skuttar jag vidare mot en ny vecka



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0