Let it Rain

Just nu känner jag mig väldigt blöt och kall.. Har varit ute och hoppat min babe Don i det härliga regnet. Älskar verkligen när det regnar och blåser som tusan samtidigt, det är så varmt och skönt och man ser så himla mycket.. Men det störde mig inte så mycket faktiskt, för idag gick han hejdundrande bra igen. Idag var han bara ännu bättre än igår! I alla fall till en början. Var helt sjukt lugn, inte hög i nacken alls och hoppade jätte fint och avslappnat. Sedan kom jag åt ett ställe på honom (som jag letat efter i 1000 år känns det som, he he) och det var ju så klart super, duper, mega jobbigt! Så då blev han hetsig igen. Inte hela registret dock, vilket ändå är ett framsteg. Det som däremot kan reta mig är att i de flesta fallen blir han hetsig bara för att det är så jobbigt och tar emot. Han är ganska lat, faktiskt.. Det är han även annars. Så så fort det tar emot, istället för att klaga lite, sen jobba på, så ska det diskuteras en bra stund innan man jobbar på, och då kommer på att det inte var så jobbigt ändå.. Tokhäst, hihi. Han avslutade dock bra, och mycket lugnare också. Känns bra att det trots allt faktiskt går frammåt och börjar hända grejer :)

Nu väntar ett pass på maskinen, lite pannkakor och företags ekonomi avslutandes med en dusch innan dagen tar slut. Dags att sätta igång igen! TJING! /D


Älsklingsbusen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0