Kusinigt Värre

Ja, har ju spenderat föregående dags kväll och hela denna dag hos kusin Fija. Som vanligt är det galet och busigt, så som det bara kan bli när vi leker :) Idag har vi hittills inte gjort någonting. Jag har haft sovmorgon, vaknade och gick upp vid typ halv 9! Shit, kan verkligen inte komma ihåg sist jag sov så länge!Annars håller vi på och bakar nu. Har gjort as goda chokladkakor med kokos på, precis gjort fel recept på en kladdkaka (men den blev nog bra ändå haha) och så funderar vi på att göra chokladvåfflor till lunch. Riktig jäkla chokladdag det här!

På e.m ska jag rida mina älsklingar såklart! Sedan blir det puts och fix till tävlingen imorgon, wiiiee! Längtar väldigt mycket! :) Är ju så sinnes jäkla fint väder ute idag också! Hur underbart som helst!


Har tyvärr ingen kamera, så vi kan inte ta kort på våra fina bakverk... Men jag ska ändå fresta
med en bakbild som Fija tagit någon annan gång förut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0