In My Place

Idag gick jag först upp tidigt, för att inse att det var på tok för mörkt ute. Helt kolsvart med andra ord. Så då gick jag och la mig en stund igen. Onödig uppgång.. Aja, sedan blev det stallfix och ridning.

Comedie:
Red på backen med små hinder. Var så himla kul, hon var så duktig! Lydig och försiktig som tusan. Mycket, mycket fin. Är väldigt nöjd :)

Don:
Kusin Ida kom och red Olala med oss. Red väldigt lätt på backen bara. Inget konstigt. Var söt, som vanligt, hehe :)

Annars har jag precis blivit hemskjutsad av Ida. Vi har varit till Bylocks en sväng. Där blev det fläskpannkaka. Mums! Nu sitter jag och kollar på VM. Tror att det är repris, men vad gör väll det, har ju missat alla sändningar hittils, så kul att få se något i alla fall :) Jag vill också rida så där bra och fint och tävla så där högt och stort. Föresten, fick reda på att Malin nollade med Lawito i 150cm på Strömsholm idag! Hejja Malin, kul som tusan! 

Nej, nu ska jag koncentrera mig helt på TV:n. Hörs/D

 
Titta vilken söt bus som såg mig på vägen in. Ponkelånken ♥


Comediepan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0