Heartbeats

Morgonen började med en cool företagspresentation av McDonalds med Emma. Busigt blev det, men det gick väll hyfsat i alla fall tycker jag, för min skull i alla fall, Emma var riktigt grym. På e.m hämtade min bror mig från skolan, snäll som han är. Alltid lika kul när han kommer hem! Sedan blev det träning för Malin på Comedie.

Red med Fija och Caps också. Kul att de var med också! De var så söta, hann dock inte se så mycket, men det lilla jag såg såg verkligen super fint ut :) Comedie var till en början lite små vild ibland och kanske inte på världens jobbhumör, lite stark och annat. Men den senare halvan av passet var riktigt bra. I slutet gick hon hur fint som helst! Är mycket nöjd. Mycket fin bakbens- och ryggverkan idag igen :) 

Sedan red jag Don. Red bara på backen och lossade ordentligt. Avbrotten satt och var faktiskt väldigt bra idag. Han tyckte  inte att det var allt för jobbigt och höll sig lugn och låg i formen. Duktig ponk :)

Nu sitter jag och väntar på att Vampire Diaries ska börja! Oj som jag väntat på att det ska börja igen, jag tänker inte missa det för allt i världen, haha! Har även ont i hela kroppen, har världens träningsvärk i rumpan och jätte ont i axlar, nacke och rygg.. Är väldigt trött på att ha ont faktiskt, speciellt som nu, när det blivit ännu sämre.. Usch och fy. Men det är bara att ta fram Heat lotion och hoppas på att den verkar riktigt ordentligt.

Imorgon har jag inga större planer. Blir ridning på morgonen och sedan vet jag inte om jag tar mig ner till skolan några timmar på e.m eller om något annat händer. Leker gärna med kusin Fija :) Men morgondagen får utse vad det blir helt enkelt. Hörs/D



Buscomedie


Världens bästa bror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0