För Dig ska Jag göra det Tusen gånger om

Jajemen! Här har ni henne, one more time, er alldeles egna Denise! Wow som ni längtat, eller hur? Nej då, det tror jag inte på faktiskt. Men har tyvärr varken haft tid eller ork att blogga nu på ett tag, men egentligen var det inte så länge sedan jag bloggade faktiskt, bara 2,5 vecka sen! Jag tycker inte 2,5 vecka är så mycket i alla fall.. Inte om man jämför det med 1 helt år ;)

Men vad är det som händer då? Jo, Don har haft lite vila nu, därför har han inte varit med på de senaste tävlingarna, men nu håller han på att tränas som tusan, på allt som han tycker är pain in the ass jobbigt. Och det går riktigt, riktigt bra! Idag gick han bättre än någonsin, och det gjorde även den välkända prinsessan Comedie :) Duktiga skruttar! 

Annars har jag haft 2 riktigt kanon veckor i skolan, och jag måste bara få dela med mig av lite resultat. Ni får kalla det att jag skryter eller vad ni vill, men för mig har det varit en riktigt självkänsleboost! :)

Sam test - 30/31
Sv prov - mvg, 1 fel
Matte prov - MVG! 1 fel!

Säger bara wow! Det där starka mvgt i matte satt, m-m-m-mumms, så fint! Mitt andra mvg någonsin på ett matte prov! Oj, oj, stolt! ;) Och det bästa var att det verkligen kändes som jag skulle ha så bra också, var inte ett dugg nervös över att få tillbaka det (som med det förra, he he...). Ja, skolan verkar gå helt grymt just nu, hoppas det aldrig vänder haha! :)    

Imorgon ska jag upp tidigt, så blir det ridning och stallfix. Sedan hoppas jag på att kunna få skjuts ner till stan så jag kan byta ett linne, köpa ett nytt modem och hämta ut en ny telefon. Skulle vara så gött att få "tillbaka" den gamla, även fast den jag har nu faktiskt är ganska praktisk, he he.



Skolkorten har kommit också, titta så söt jag blev he he..


Fina klassen! S2A, grymma som vi är
 

Nya tävlings inlägg längre ner :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0