Fly Away

Är det konstigt om jag sitter dagen innan ett matteprov och inte pluggar? Det känns verkligen som om jag kan allt vi ska kunna, så vad ska jag plugga på? Neeii, jag skiter i det och finslipar lite med Josefin imorgon innan istället känner jag. Men, då skulle jag ju kunna läsa på företagsekonomin tills Torsdag. Men hjärnan står fortfarande ganska mycket på error, så begreppen får vänta tills imorgon helt enkelt.

Hoppade lite på bus och bus idag. Dom var så söta. Comedie var lite stönig och ska diskutera som vanligt innan hon biter ihop och jobbar på när det tar emot. Men när hon väl skötte sig var hon jätte fin :) Något vild emellanåt kanske, men inget som inte går att fixa till :) Pånkelonken däremot överraskade verkligen! Trodde han skulle vara hetsig som vanligt, men han var helt lugn! Vart lagom chockad kan jag säga. Så man kan ju hoppa att det äntligen börjat släppa lite :) Han hoppade mycket, mycket bra också. Blir ju så mycket bättre så fort han bara slappnar av :)

Imorgon har vi specialidrotts föreläsning klockan halv 10, så innan det blir det ridning, sedan efter blir det plugg, prov, plugg, plugg, plugg... Låter som en rolig dag, eller hur? Yeey! Nae, nu går jag och firar detta med en kopp te..




Hoppla! Gillar hur hon verkligen anstränger sig och vecklar in frambenen.. Tur att hon hoppar
bra med ryggen i alla fall då :) Gillar även att jag ser ut som en liten köttbulle.. Wiiiee! He he



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0