Black and Blue

Var ball idag på bilskolan. Fick ju lätt bättre resultat än jag trodde. Och fick bekräftat för mig att jag inte var så grym på trafikmärken som jag brukar vara.. Oj då. Ballfaktor på trafikmärken = ganska dålig. Men dom är ju så lätta att lära sig, så det är skönt att jag hade så himla bra koll på det jag inte trodde jag skulle kunna. Var bra säker på det mesta ändå. Bra Denise, hejja hejja! he he.

Kom hem alldeles för sent för att rida ut också, var verkligen kolsvart ute. Så det blev ingen efterlängtad ridtur på busola i alla fall :( Då blev allt själen lite ledsen.. Får se nästa dag då Ida inte rider. Då blir hon min för en dag ka jag lova! Extra kul nu när hon är klippt också. Hoppas på att hon bockar och far lite roligt så där när jag rider henne nästa gång :) 

Imorgon ska jag ner till bilskolan igen. Känns faktiskt väldigt bra. Sedan hoppas jag på att det blir lite bus med Fija. Men nu ska jag träna och sedan sova sött. GODNATT /D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0