När ledigheten går mot arbete..

Nu ska jag skutta ut i stallet och pussa mina älsklingar godnatt ♥ Efter det hoppar jag in igen, sätter mig på Linus rum och tittar lite mer på The Social Network. Vet inte riktigt om jag orkar titta färdigt just ikväll, men då finns det ju andra dagar att fortsätta på. Tycker i alla fall att den är riktigt bra hittills, lite tokig kanske. Efter det hoppar jag in i duschen och lägger mig sedan tillrätta i sängen och avslutar mitt underbara, härliga lov på detta sätt.

Är inte sugen på att åka till skolan igen och få massa läxor som tar upp min tid.. Annars ska det blir roligt att börja igen :) Imorgon tänkte jag även sitta på körskolan på em och göra dataprov igen, om det går för sig. Hoppas på det! :) 

Men nu måste jag kila ut, hästarna vill ha mat i magen. TJING!/D



Titta vad fint min Ponkelonk stog och sov i hagen för någon dag sedan. Skrutten då! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0