Hästig förmiddag

Jajemen, nu sitter jag med anisktsmasken på. Skönt som tusan! Fija har precis bilat här ifrån nu. Hon och Sussie var här med Magie och Tapper. Tapper skoddes och Magie fick hoppa lite. Som vanligt missade jag när dom hoppade.. Detta eftersom jag tillbringade halva min förmiddag åt att vara inne i stallet med Lotta och älsklingarna. Det var ju den vanliga måndagsbehandlingen som ägde rum. Även jag fick mig lite efterlängtad behandling. Det gjorde fruktansvärt ont, som vanligt då. Men det är så skönt så här i efterhand.  

Nu ska jag göra mig iordning för att åka ner till bilskolan och göra massa dataprov. Så kommer prestationsångesten igen.. Jag kan ju ingenting. Inget har fastnat sedan jag läst i boken.. Aja, ska ändå bara se idag vad det är jag behöver träna mer och mindre på. Senare i eftermiddag ska jag ut i skogen och galoppera på Olala. Det ska bli himla skoj!

Red även ut på Comedie imorse, och hon var så himla duktig! Galopperade mycket, mycket och hon var inte alls så spänd som hon brukar vara. Nästan lite avslappnad emellanåt, så det börjar ju ringa en klocka där inne i huvudet på henne känns det som :) Var väldigt roligt i alla fall och jag bara satt och skrattade typ hela tiden. Haha, så himla knasig..

Don hade lite träningsvärk sa Lotta, så han får en vilodag idag. Men nu måste jag sätta fart, annars kommer mamma för sent till jobbet. TJING! /D


Bus med fina Olala :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0