Just Human

Nu dör jag snart för att jag vill ha en fet, fet, fet, ja, jag menar verkligen fet, månadslön som räcker och blir över till allt! Jag är så sugen på att handla alla fina kläder och skor jag ser och så fort vi går förbi något ställe där de säljer hästprylar börjar jag att dra i allt utan att tänka. Var och behandlade Don hos Lotta sist och då åkte vi även till nya Hööks, och till slut orkade inte mamma med mig mer, så när jag tjatat ett antal gånger på hur jag ville ha ett till par transportskydd (och det fanns ju såklart ett par fina där som jag vet passar ponken bättre än de nuvarande som är lite små, hehe, man måste ha ett syfte till att tjata, det ska finnas på plats;)) eftersom att  vi verkligen behöver ett par till också så var hon så snäll och gav mig dessa. Tack så mycket för det min fina lilla mamma!

Annars tänkte jag bara berätta om förra helgens tävlingar. Vi åkte fram och tillbaka på en 2-dagars i Kumla. Skulle ridit fredagen på Comedie också men mamma var så dålig och det vart även andra förhinder, så det blev tyvärr inte av. Men jag red i alla fall Bella.

Lördag:
120 - 0+0 fel, 5:e pris (A:0+A:0)
130 - 0 fel, 7:e pris (A:0)

Söndag:
130 - 0+0 fel, 3:e pris (A:0+A:0)



Prisutdelning med finaste Bella i 120


Full fart!


Här tar vi emot helgens sista pris som blev i en 130


♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du lagt ut proffs-pictursen!

2010-05-08 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0