Så blev lilla storebror till slut stor..

Just nu går det mesta väldigt fort, så idag när jag gick runt och tänkte på allt världsligt i vanligt takt kom jag på det; Min lilla, söta, snälla bästa vän och bror tar verkligen studenten på fredag! Förstå, aldrig mer skola! Han blir vuxen, får jobb, flyttar så småning om hemifrån, och jag.. ja, jag blir kvar här hemma, själv. Usch, det känns helt hemskt. Visst han har väll inte varit hemma allt för mycket de senaste åren, men ibland i alla fall. När han väl flyttat kommer han verkligen nästan aldrig vara hemma :( Sen är det ju verkligen inte bestämt att han ska flytta nu imorgon typ ;), men jag tror han fått ett jobb i Stockholm, har inte så bra koll, och då lär han ju dra sig ditåt på heltid till slut. Nae, min lilla bror, inte ska han bli stor, han ska ju vara här med mig. Vem ska nu stå ut med mig? Stackars, stackars mig, hehe :)

Trots allt ska det i alla fall bli roligt när han väl tar studenten. Blir ju kul att få hem massa roligt folk också på det hela. Ja, på något sätt längtar jag ändå till fredag, det ska bli en mycket minnesvärd dag :)



Hehe, sweet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0