Födelsedagskalas

Jajemen, nu bär det av för att fira födelsedagskalas hos min kosin Fija. Hon  fyller ju arton idag! Grattis, Grattis på det! Jag kan ju säga att lukten, som man inte kan känna, av tårta känns ändå hit från Bjurtjärn, hehe. Det ska i alla fall bli mycket kul att se kosin igen, för det var väldigt länge sedan vi sågs nu. Så det blir ett kärt återseende på det hela:)

Annars har jag och Annie ridit ut på Olala och Cortina idag. Vi var ute i skogen och ringlade. Det var väldigt, väldigt kul och mysigt. Olala var även helt galen, haha. Så det ska göras om snarast! Red dock inte Comedie för hennes ben har svullnat upp av raspen:( Men det blev mycket pyssel med henne istället, och det var väldigt mysigt såklart:)

Men nu måste jag kila, Fija och tårtan väntar, haha;)

TJAO:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0