En speciell dag i Maj

Just nu sitter jag hemma hos min bästa vän som idag blev hästägare för första gången! väldigt, väldigt , väldigt, väldigt roligt! Det har därför varit en glad dag, såklart :)

Dagen började med en förmiddag i stallet, uteritt, vilket var väldigt roligt :) Sedan handlades det morsdag present och mat och glass tills kvällen. Efter att vi käkat kom Sofie och Jessica, då tog vi ut hundarna och fjantade oss med Sofies nya kamera. Det var väldigt roligt, speciellt då jag och Jess tappade bort de andra 2 för ett tag, i den stora skogen vi befann oss i, hehe. (kolla in promenadbilder längre ner)

Sedan kände jag mig som en riktig soffpotatis och var samtidigt väldigt pigg, så då tog jag ut Max på en springtur vilket gick lite sådär om jag får säga det själv.. Så fort jag sprang var han så långt bakom mig han kunde och sprang hur sakta som helst, om det inte var i nedförsbacke såklart haha, och så fort jag då började gå för att jag trodde han var trött, nej då jäklar, då ska han gå så långt framför mig som han bara kan och nästan sprang för att han blev så glad. Så började jag springa igen och då upprepade sig det hela, såklart. Men aja, jag fick i alla fall sällskap :)

Nu sitter vi här i soffan och jag och Annie ska snart följa Sofie hem. Det har varit en mycket bra dag och jag hoppas imorgon blir lika bra, fast ändå på ett annat sätt. Jag hoppas mamma blir glad över sin fina present :)

GODNATT :)


(♥)



Haha :)


Hon kan något som inte ni kan


TJOBITJOBITJOBI, lite ballare än er andra


HAHA ÄLSKA BILDEN


DIGGA ATT VI KLÄR OSS SNYGGT


Söt skrutt


Annie tog sig en tur på znokvard




Kommentarer
Postat av: jessica

hahahhhaah Puss va :D

2010-05-30 @ 19:15:18
Postat av: sofie

söta vi är!<3

2010-05-30 @ 19:45:53
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0