Dagens alla världsligheter

Coldplay - A rush of blood to the head

Sådär ja, nu tar jag kvällen. Dags att få sig lite sömn. Har varit sjukt trött hela dagen, och framförallt på kvällen, men det har lixom blivit så att jag parkerat i soffan efter stallet och sedan suttit där och stirrat, stirrat och funderat och stirrat ännu mer. På? Eh, hyllorna..? Vet inte riktigt själv, har ju varit djupt försjunken i mina tankar, hehe. Har då även kommit fram till ett och annat. Mycket bra och något litet dystert, men det är inte mer än att det har varit för någons annans förlust, så det biter inte så mycket på mig själv, men visst känner man sig ju lite dyster för alla andra då, såklart. Det är ju så det funkar.

Men det har varit en mycket bra dag i det stora hela, och det är ju min lilla prinsessa som får mina dagar att blir så otroligt bra som de blir. Lilla Comedie♥. Red ett litet lättare markarbetespass på henne idag eftersom hon gått bra hårt nu i ett par dagar, så då tog jag det lite lungt idag så jag kan rida lite hårdare igen fram emot tävlingen i helgen, för det kommer att behövas! Hoppade även platsmattan ett par gånger i slutet bara för att, hon ska inte dö helt enkelt, och hon var inte dum alls, bara gick rakt på den och hoppade underbart bra. Fy så jag älskar att hoppa henne när hon slappnar av, det är helt grymt! Har även longerat Don lite också och han var så avslappnad och fin han med, lilla ponken♥. Sedan var jag så jäkla trött så det finns inte, har sovit väldigt lite i helgen och den här veckan och det märks kan jag säga.. Så därför skulle jag lagt mig innan nio idag när jag kom in, men så satte jag mig ner en stund och sen fick jag stirr i några timmar och bara satt. Så typiskt..

Så nu ska jag därför gå och duscha och sedan blir det en mycket god sömn, och jag kommer drömma så gott, som varje natt, för jag har ju en förmåga att ofta kunna bestämma själv vad jag ska drömma om, och varje natt väljer jag samma dröm, för den är så underbart bra♥.

GODNATT



♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0