Äventyr

Just nu sitter jag hemma hos Annie, själv.. AaaH, scary! Blev i alla fall nedskjutsad till bussen av Annie förut eftersom jag ska till frisören. Skulle gått i skolan nu egnetligen, men helt plötsligt, innan vi ens hunnit till skolan så får vi reda på att vi inte har någon skola. Jihaa! Så på förmiddagen har vi gjort stallet, snackat skit och så har jag gjort färdigt lite läxor, så efter att jag gått och blivit klippt nu 10 över 3 ska jag åka hem igen och då bär det av mot skogen med Comediepan och Olala. Det ska bli så jäkla roligt! Och på tal om Comedie...

Var och tävlade henne i Kristinehamn i söndags. Trodde praktiskt taget att min sista dag var kommen, he he, men efter 1,5 timmes framridning försökte hon inte ens titta på något inne på banan, utan hon var helt underbar! Fullt ridbar och hoppade mycket bra, som vanligt såklart:)

1,00 m - 0 fel, avd. b
1,10 m - 0fel, avd. b

För att tillägga, förutom att hon var super fin och duktig i båda klasserna så hoppade hon muren, utan att ens försöka springa åt andra hållet, he he. Så hon får helt klart högsta betyg på allt denna dag. Älskar min lilla prinsessa! 

Bilder från tävlingen kommer...

  
Världens finaste prinsessa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0