I'll find the things they say just can't be found

Coldplay - In my place

Vilken härlig dag det varit! Stålande solsken (som vi faktiskt börjar bli lite bortskämda med nu varje dag), massa Sebbes överallt och en underbar Comedie. Hon var helt otroligt bra idag! Så himla, himla bra gick hon, allt var super! Idag är hon nummer 1 på min älska lista igen ♥ ;) Vi red lite över bommar och små hinder och gjorde övergångar och tempoväxlingar för fullt. Fy så glad jag blir bara av att tänka på det!

Nu tänkte jag få någon mat i magen också, har bara ätit massa bilar än så länge. Ajdå, inte speciellt bra. Det är ju sista veckan innan vi åker och jag bara trycker i mig massa onyttigheter+att jag inte tränar utöver hästarna då jag har fel på fötterna eller ont på något annat knäppt ställe. Men idag känns det ju ganska bra med allt, så ska väll ta mig ett pass på maskinen hade jag tänkt. Nu blir det mat dags, eller?




Min lilla buse ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0