Underbar dag!

Jack Johnson - Upside Down

Jäklar vilken grym dag det varit! Har ridit 4 hästar, putsat och fixat och haft roligt sällskap under kvällen. Red först på Comedie som gick hur bra som helst verkligen! Hur snäll som helst och var verkligen på arbets humör! Hur bra som helst :) Sedan red jag lite på Olala, så kul! Hade äntligen tid nu igen, är ju så mycket nu med skolan innan jag ska iväg till Domenikanska och så har jag ju sådan otur att jag har ont i axlarna eller fötterna eller något annat knäppt var och varannan dag, men inte idag! Så det var super kul! Hon var så söt och tyckte det var väldigt roligt att få galoppera :) Sedan red jag Bella, som gick så sjukt jäkla bra! Verkligen super, super gick hon, så det känns mycket bra inför tävlingen imorgon :) Och avslutningsvis blev det Dons tur. Han gick väldigt, väldigt bra, allt var super, förutom att han är så dum när jag rider i vänster sidan, och i vanliga fall brukar han till slut mjukna till och böja på sig, men idag gick han konstant lite höger ställd, vad jag än gjorde! Blev så himla sur.. Men resten var ju kanon. Tur att Malin har lätt för att rida i vänster varv.. Hoppas han är någorlunda bra tills imorgon i alla fall. Efter att jag ridit alla putsade jag Dons alla saker + mina egna tills imorgon.

Senare blev det ett par timmar vid köksbordet med roligt sällskap från Linus, Arvid och Johan, och senare blev de även min fodrings hjälp. Bara utnyttja frivillig hjälp, haha. Nu ska jag lägga mig tills imorgon, då ska jag upp mycket tidigt. Känns mycket bra för imorgon, så jag hoppas det går lika bra! :)

Älskar mina älsklingar som gör mitt liv så underbart ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0