Morgonpasset med Salem och Nour

Haha, jag älskar de dagar då Salem och Nour kommer till Morgonpasset och delar med sig av deras brevväxling. Var nyss inne på morgonpassets hemsida och tänkte dela med mig lite av deras roliga brevväxling. Haha, så jäkla kul! 


Salem
rusade in en stund efter nio, redo att öppna sitt senaste brev från Nour! Spännande detta. Vi fick på förhand veta att fråga 3 är EXTRA viktig!


Hejsan svejsan
[överstruket]
Tja! [också överstruket]
Hej.


Tack för ditt brev. Det var lika charmigt som ditt lockiga hår. Man kan ju inte låta bli att undra
1. Hur klär ditt lockiga hår mot min huvudkudde samt bröstkorg?
2. Vill du hångla?
3. Hur rangordnar du dina vingummin?

Kramis Nour


Nour El Refai


Hur var Salems senaste brev då? Det som Nour svarade på alltså? Jo...


hej!


blev väldigt glad för ditt brev! och tack för den fina komplimangen. har precis fått reda på att du har fantastiska bröst, och att du föredrar att man inte tittar dig i ögonen ifall man skulle ha turen att råka hamna med sin mun mellan dina ben. vill veta mer. vad mer kan vara bra att veta? ps. jag lovar att jag kommer titta någon annanstans. ds. kram salem



Salem Al Fakir


Salem
fick även en ny stil av Hanna, Moa och Kodjo. De tyckte att grabbarnas stil i melodifestialen var tråkig och ytterst opassande. Så här blev resultatet!









Jag håller verkligen med morgonpasset, satsa på den här stilen nästa gång! Hahaha ;)


Alla älskar P3



Kommentarer
Postat av: jessica

salem <3<3<3

2010-03-02 @ 10:24:36
URL: http://carlstrom.blogg.se/
Postat av: emma

fy faan vad jag älskar morgonpasset i p3 !! :D :D <3

2010-03-05 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0