Keep things as they are

Jag är så jäkla glad just nu! Sitter och lyssnar på Jack Johnsons Upside Down som jag älskar. Den är "huvudlåt" åt Nicke Nyfiken ;) Kommer ihåg den från när jag och Piggosten såg på den filmen för ett par år sedan, och kommer även ihåg låten när den låg lite på olika listor. Och jag älskar den fortfarande :) Jag har precis gjort färdigt lite extra idrott som Näsa gett mig och även naturkunskapen tills imorgon, känns bra! Kom även till skolan innan 9 idag och satt och gjorde satslösning med Monica till halv 12. Duktigt! Nu kommer jag väll inte ihåg så mycket längre men orkar inte plugga mer idag.

Red även Comedie innan jag åkte till skolan och jag vet inte vad det är med hästen just nu!? straight to the top of my älska lista idag igen ♥ Hon var så jäkla grym som man bara kan vara idag! gjorde allt rätt och jag behövde bara använda mikro hjälper idag igen! Så jäkla kul! Red lite över bommar + använde mig av en serie på 3 hinder med två galoppsprång mellan varje. Trodde hon skulle bråka och bara kasta sig igenom, men jag red den kanske bara 3 gånger åt varje håll för hon gjorde den så jäkla bra, backade av super fint och bar sig själv, och hon var spikrak :) Så jäkla bra!

Sedan red jag även Cortina idag när jag kom hem från skolan. Första gången hon blire riden nu efter vilan och det gick också jätte bra. Hon var helt mjuk i sidorna! Något som är fel? haha. Hon brukar ju jämt bita sig fast, men inte idag, första ridturen och allt, då brukar hon ju vara värst! Men hon var hur duktig och snäll som helst. Skrittade, travade och galopperade på volter och gjorde även serpentiner. Bara lätt arbete i kanske 30 minuter bara. Hon var verkligen hur duktig och snäll som helst, men när jag skrittade av kan jag lova att hon var pigg! Roligt :)

Nu ska jag köra ett pass på maskinen hade jag tänkt, även fast jag är helt trött, men kan bara köra ett lätt och kort pass. Det är ju så himla skönt! Hoppas även att morgondagen blir lika jäkla bra som denna dag!

Markus Krunegård - Natt efter natt



Älsklingen och Cortina ♥



Kommentarer
Postat av: Jossetuss =)

Va söta hästar du har! :D

2010-03-18 @ 16:57:31
URL: http://jjossann.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0