Härlig dag

Nu är jag hemkommen från en dag i Mariestad. Först red Malin en 1 meters klass på Don. Gick jätte bra, noll fel. Sedan efteranmälde vi henne till 1,10en på honom också, för han tog inte i speciellt mycket, och han gick ju så bra. Även den klassen gick kanon. Noll fel, utanför placering men hamnade på 21 plats av 67 starter, så det var ju bra ändå! :) Sedan var det min tur att starta Bells. 1,10, noll fel. Grundomgången gick super bra! Kändes verkligen kanon, och sedan vågade jag testa mig på lite omhoppnings ridning också. Inte direkt min starka sida men det måste jag ju lära mig någon gång och jag är ju väldigt sugen på det, he he. Det blev i alla fall en 16 placering, och att komma på 16e plats av 67 starter första gången jag tävlar henne känns ju bra. Egentligen spelar inte placering roll nu i så låga klasser och när vi inte känner varandra så mycket, men det är ju lite bonus om man får det. Så jag är helnöjd med dagen :)

Nu ska jag försöka mig på lite naturkunskaps plugg. Ska bara leta fram vilka sidor det var vi skulle läsa. Får hoppas att något fastnar till imorgon.


fullt påklädd utomhus, ingen risk att frysa.


Mina snygga tävlings kläder. (Var väldigt svårt att ta kort i liten spegel, hoppas de
syns i alla fall)


Bella är goast ♥



Kommentarer
Postat av: annie

hihi härligt :) nästa helg är det min tur, hoppas du kmr <33

2010-03-07 @ 17:24:11
URL: http://annielonnfors.blogg.se/
Postat av: Jag:)

Men vilken dag tävlare du? För jag ska tydligen göra en till start nästa helg också, jag med.. För det kunde ju vara roligt om det skulle vara på olika daga för då kan ´jag ju både hinna titta och sedan tävla :D<3

2010-03-07 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0