Mini ponny

Denna dag har varit.. regning. Men, ganska bra ändå faktiskt! Har ju ridit såklart, och behöver jag nämna att det har gått bra? ;) Dom är så fina mina älsklingar ♥ Annars har jag väll som vanligt börjat vänja mig vid att ta en middagslur, så även den har inkluderat min dag. Dock är väll detta inte så bra, för om det är en dag då jag har något bättre för mig kommer jag säkert ha svårt att hålla mig vaken, och när jag blir trött, ja, då blir jag verkligen pang-bom-bang trött, ungefär. Så, jag måste nog försöka lägga av med det, även om det är väldigt skönt ;)

Denna eftermiddag har vi i alla fall gjort någonting. Vi åkte nämligen in till Storfors och tittade på ett par mini-mini-mini hästar som verkligen ser ut som Joskin hästar. Så fina! Så klart glömde jag ju kameran hemma, så det blev ju inga kort, typiskt! Att det alltid ska hända just mig.. Jaja, jag vet ju hur dom ser ut i alla fall så, your lost, haha. Nej, nu var jag lite taskig..

Efter att vi varit och tittat på mini ponnysar skulle mamma åka runt och titta överallt som vanligt. Så när dom till slut skulle åka och titta borta vid Lonnen på alla fina hus så bad jag mamma släppa av mig hos världens finaste Bella. Det vart mycket gos och puss ♥ Var så klart väldigt tråkigt att jag bara kunde vara där så kort tid... När jag hälsar på henne brukar jag dock åka på kvällstid, älskar att vara där uppe under kvällstid. Det är så lugnt och stilla, oftast bara jag där, väldigt sällan någon annan är där då. Så det blir mesta dels riktiga "oss" stunder, det gillar jag :) 

Nu ska jag dock strax gå och lägga mig, orkar snart inte hålla ögonen öppna.

SOV SÅ GOTT


Tänk er hästar, som är max 70 centimeter i manken och ser ut såhär! = mini ponny


♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0