Sommarlov

Ja, nu är det verkligen så, vi har sommarlov. För att vara ärlig känns det redan.. tomt, på något konstigt höger och vänster.. Har ju haft det rätt slappt i skolan nu ett bra tag så det är ju nästan så man känner att man är lite pigg på att dra igång igen. Helt sjukt, jag som längtat som en tok efter lite lov lixom, vem har inte!? Men det känns väll bara så här till en början, eftersom att alla rutiner faller ur och så. Helt plötsligt har man hur mycket tid som helst att göra av med, klockan blir inte så viktig heller, inga tider att passa och så. Detta sommarlov ska jag verkligen göra lite vad jag vill och inte bara sitta hemma och häcka hela tiden och ta död på massa jäkla dötid bara, utan jag ska verkligen försöka ta vara på varje sekund av frihet på bästa sätt.

Runt klockan fyra idag ska jag till familjen Bylock för att fira Isaks student. Roligt, roligt! Efter det blir det lite klassfest, det blir nog roligt det med ;)







Världens finaste och bästa hund! GosGosGos ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar vilka boobies du fått

2010-07-16 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0