På toppen av allt..

Måste bara börja detta inlägg med att berätta att ridningen på älsklingarna igår gick så jäkla bra så det nästan inte är sant alltså! Var länge sedan allt kändes så grymt jäkla prickfritt som det kändes igår ♥ Och på toppen av allt så var det väldigt varmt och soligt hela dagen. Det gör en ju bara på ännu bättre humör såklart!

Denna dag började dock inte lika bra.. Comedie och Cordelie hade ju såklart varit lösa under natten och stallen hade dom gjort så fina, verkligen.. På toppen av det så ösde det såklart ner regn också. Det var alltså inte hoppa upp ur sängen och skutta ut. Nej, idag gick det segt. Men när allt väl var i ordning så lättade seghetskänslan. Under dagen har jag hunnit ha så jäkla tråkigt som man bara kan ha ungefär, nej, men när jag blir så jäkla rastlös när jag blir syssellös, det finns ju ingenting att göra. Hatar att bara sitta still, men är samtidigt alldeles för lat för att gå ut och springa ett maratonlopp, ungefär. Jaja, när det väl sluta regna har jag även ridit och det har gått bra som vanligt ♥

Idag, eller ja, snart, kommer världens bästa bror hem! Det var två veckor sedan vi sågs sist och det ska bli så himla roligt att träffas :) Så han är hemma tills på Söndag, då åker han tillbaka och jag ska se vad som händer nästa vecka för jag funderar nämligen på att också åka upp till Stockholm, till pappileinen, några dagar. Men vi får se vad som händer och sker helt enkelt.



Världens finaste pojke ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0