Last night

Ja, vilken jäkla kväll det var säger jag bara. Vi gjorde ungefär allt och ingenting, verkligen. Men trots både roligt, tråkigt och trötthet så kan jag inte mer än se tillbaka på föregående kväll som en av de bästa kvällarna på väldigt länge, just för att min magkänsla var så jäkla bra helt enkelt. Allt kändes så fridfullt och bra. Härligt!

Vi började kvällen med massa mat med hela tjocka släkten och goda vänner. Sedan åkte Fija och jag ner med Linus till Gabbe. Sedan skulle vi fördröja tiden med att titta på Sex and the City 2 klockan 21. Men såklart så stod det fel på internet, så vi fick gå på nya Robin Hood istället. Eftersom att vi kom lite för sent så förstod vi inte förrens i slutet att filmen handlade om hur "legenden" om honom började, så vi satt och väntade under hela filmen på en "typisk" Robin Hood scen, men då tog filmen slut istället. Så vi kom fram till att det måste komma en uppföljare. För övrigt var den bra.

Sedan hämtade vi upp Amanda och satt på donkan en stund och träffade Steffanie! Det pratades mycket, såklart. Efter det drog vi in till Örebro och satt/sov av lite dötid, och till slut ringde Linus, så då hämtade vi honom och Gabbe och så skjutasde vi hem allihopa. När vi kom hem så avslutade vi med en kort och roligt konverastion med en väldigt trött Linus och så gick vi och la oss, till slut. När vi äntligen fick sova var klockan strax efter 4. Dööö vad trött jag var, satt ju redan och gäspade strax innan 7 tidigare under dagen.. Men det gick, det var trots allt en lugn och bra kväll.

Idag har dagen varit kattkiss men jag har ändå inte fått utbrott för det, hehe, har bara haft en helvetes huvudvärk hela dagen, men den botade jag med Ingers as goda rabarberkräm nyss, hihi :)







Bror och Viggo


Bror och Teo


Vår lirare till far i bakgrunden :)







Med farmor och farfar


Avslutar med denna otroligt osmickrande bilden, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0