Massor av Kärlek

Måste bara berätta att jag är så himla glad över mina fina hästar! Världens bästa! Allihopa, men det är klart att jag i nuläget är lite extra glad över Comedie och Don, dom är ju trots allt "mina" hästar. Tänk att just jag skulle få så underbara hästar. Lyckligt lottad är jag allt!

Just nu går Don hur bra som helst, och då menar jag verkligen hur bra som helst! Comedie håller jag däremot på att sätta igång nu igen efter 2 veckor då hon har varit lite små dålig i ett ben på grund av lite rasp bara, och sedan har jag varit hos pappa och varit sjuk, men idag var det första gången efter 2 veckor som jag red henne och det var så kul! Hon var så possitiv och snäll. Har dock blivit lite småtjock och tappat lite kondis nu när hon står på grönt på dagarna, så jag red i 40 minuter kanske, väldigt lätt, och hon vart ganska svettig faktiskt, fast det var ju mitt på dagen också, så det var ju väldigt varmt för den delen också, men ändå, haha :) Är väldigt roligt att hon ändå är så himla possitiv då!

Åh, jag är så himla glad över mina hästar, dom är verkligen så himla underbara! ♥



Min prinsessa


Min fina ponkeleine i hagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0