Bal

Har precis varit nere i staden och tittat på alla 3or som ska till årets bal. Fy så fina dom var! Gissa vem som längtar tills det är ens egna tur! Har alltid velat ha på mig en fin balklänning jag med, och ha fixat hår och naglar. Den dagen det är min tur att gå på bal så ska jag njuta som bara den i att äntligen få gå i en sådan där tok fin klänning, hihi :) Och jag kommer inte ha 12 centimeters klackar, nej, nej, nej. Då kommer mina fötter dö! Det får bli lagom höjd på dom istället, så man orkar gå i dom hela kvällen. Och kläningen ska vara lång, inte precis-över-rumpan-kort, för det är ingen balklänning tycker jag. 

Hade i alla fall trevligt med Fija, Amanda, Ida och Andrea under tiden jag stod där och tittade och så tog vi fina kort på alla fina vänner och klänningar som kom förbi :)

Annars så har mina hästar varit så fina idag!! Comedie var verkligen som en liten bakelse♥ Det gjorde min dag, verkligen! Åkte även och pussade på Belleskrutten en stund. Det var mycket mysigt, har saknat henne så himla mycket!

 




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Din mor har en superhärlig balklänning. Jag fick låna den på min studentbal. :-)

2010-06-11 @ 23:33:06
URL: http://www.pernillawennberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0