16 Juni 2010

Idag har vi haft väldigt fint och varmt väder här nere hos oss. Hästarna och stallet gjorde vi under förmiddagen som vanligt och allt var frid och fröjd och hästarna sköter sig så himla bra, som vanligt såklart! Jag markarbeteade Olala idag och i slutet red jag även en stund i riktigt jäkla korta jockeyläder. Fy säger jag bara! Mina ben bara skakade efteråt och jag kunde knappt böja mig ner efter något för då fick jag riktigt mycket spaghettiben kan jag lova! Så nu blir det mer jockeyläder i framtiden för att pressa, haha.

Senare på eftermiddagen åkte i alla fall jag, Annie, mamma och Robert till Marieberg och gick där ett x antal timmar. Var trevligt och jag och Annie gick loss på smycken. Jag fick faktiskt bara med mig ett par örhängen, ett armband och en ring hem. Så det vart inte så mycket pengar spenderade av mig trots allt, och det är ju alltid ett plus i kanten! Man ska ju helst inte vara dyrare i drift än man är tycker jag. Stackars mamma, fick en unge med en fruktansvärt dyr sport som tycker det är jätte roligt att shoppa också. Jaja, det är ju tur att jag shoppar väldigt sällan då.

Nu sitter vi i soffan och är ganska utslagna, så vi ska börja bege oss mot sängen. Imorgon väntar helt underbar ridning doirekt på morgonen som alltid och jag funderar på att bara lata mig hela eftermiddagen som följer efter stallgörat sedan. Får se vad dagen bjuder på helt enkelt.

SOV GOTT :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0