Same same but different

Idag: Har nästan smält bort, solat med Fija och under eftermiddagen tog vi med Linus och Diesel till älven och badade för första gången i år (för min del i Sverige), blivit dränkt av den mer än ordentliga regnstorm som kom under eftermiddagen och senare blivit dränkt av regnet igen när jag red, stukat ena handleden. 

Igår: Galopperade på stora gärdet med Comedie, Fija & Olala, handlat saker i staden, låst oss ute ur Mats bil när den stog nere i stan vilken låset även är trasigt till när närmsta familjemedlem befann sig 15 mil ifrån oss, låtit killarna rida på Olala, fått ont i magen på grund av att jag skrattade så mycket, gymnastikhoppat med Don, Fija & Cortina.


Har verkligen haft roligt denna helg! Tackar även Fija för att hon bott här och hållt mig sällskap hela helgen :)



Arvid, Olala och Fija


Johan, Olala och Fija. Nilsson hade för stort huvud för våra hjälmar, men crosshjälm funkar
ju det med, haha.


Fija smälter bort, ungefär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0