Tog mig en liten tur

Ja, nu tänkte jag bara uppdatera väldigt kort.

Har kommit hem för ca 30 minuter sedan. Jag har nämligen varit och hälsat på min underbara, vackra älskling♥ en sväng. Det var ett mycket kärt återseénde och så fort han fick syn på mig syntes det på en gång att han visste att det var just jag. Han tittade på mig med den där blicken, den där speciella uppsynen, som han bara ger mig. Jag började förstås störttjuta. Så stog jag där och bara grät och myste med honom i hagen en bra stund. Det jobbiga var när jag väl skulle ta in honom sedan, för hur mycket jag än försökte torka mina tårar gick det verkligen inte. I alla fall inte på en bra stund. Men tillslut lyckades jag på något sätt. Så jag tog sedan in honom och borstade på honom, en bra stund. I 1-1,5 timme vart det en millimeter mässig rengöring, massa gos & kärlek och massa godis! ♥ Det var helt underbart och jag ville bara ta med honom hem igen! ♥

Var tyvärr tvungen att åka sedan, direkt efter att jag borstat färdigt, för Linus hade varit med Teo till skägga och kollat på vårat gamla hus och Teo var tvungen att få något i magen. Så det blev McDonalds. Och nu är jag proppmätt!

Sitter här med Tuborg (en av katterna) i knäet bara gottar mig med henne. Sitter, inte helt otippat, också under värmefläkten. Så skönt! Men nu ska jag mysa med henne innan hon blir tokig och försöka förstå allt som händer i filmen Linus kollar på, flickan som lekte med elden.
Hörs D.


♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0