Onsadg 13/1

Nu sitter jag i min brors rum. Vi titter på något program på Tv 4 Sport som handlar om olika katastrofer hit och dit. Är ganska trött, ochd et är på grund av att jag inte får röra mig, i alla fall bland annat. Men det enda jag kan göra är att rida eftersom jagt inte lägger så stort tryck på fötterna då och det sviktar så bra. Men jag kan ju inte köra något på tillexempel orbitreken, eftersom det blir bra mycket tryck på fötterna då (och varmt om dom!) och jag kan ju knappt gå ens en gång, eftersom dom är så svullna nu också.. Så det gör ju jätte ont.. Det stör mig väldigt mycket för jag känner mig bara som en hösäck där jag sitter. Och rida kan jag inte göra nu för jag red imorse innan skolan. Och om det fortsätter så här kan jag varken vara med på fysen i helgen eller idrotten nästa vecka! :( Och jag vill så gärna! Jag får väll bara hoppas på att det blir bra på något mirakulöst fort sätt helt enkelt.

För övrigt gick Olala♥ jätte bra som vanligt idag! :) Kändes som det växte is på mina kinder efteråt bara, haha! Hon är så fin min underbara, goa lilla häst♥ Red bara ett vanligt pass över lite bommar och gjorde mjukgörande övningar. Hoppade även en gång i vardera varv över ett litet sockerbits hinder :)

Nu skulle jag väll egentligen göra något mer vettigt.. som att plugga tillexempel. Men det är alldeles för tråkigt ;) Gjorde ju as mycket matte idag i skolan. Toppen! Imorgon startar vi med religion klockan 8.. Inte så värst pigg på det, även om dagens lektion var ganska rolig. Nu ska jag strax ut och fodra och sedan blir det middag (hoppas jag i alla fall, haha!) för jag är så grymt hungrig, haha!
Peace out från bror ;)
Hörs D.



Min pigga, tokiga buse häst! ♥






♥♥♥♥♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0