Arbete, arbete, arbete..

Ja, nu har jag ridit min buse Olala♥ och gjort stallet. Resten får förmodligen vila lite idag :) Mamma åkte iväg till Stockholm tidigt imorse också så jag har hästarna helt själv imorgon. Det enda som inte är kul med det är att jag måste rida på em och mocka på morgonen. Tycker det är sådär att rida på em nu när det är en lite mörkare årstid, MEN, det går det också! ;)

Olala♥ var i alla fall söt och duktig idag som vanligt :)♥ gjorde lite bommar och trav+galopp hoppa en liten sockerbit :) Annars har jag precis gjort färdigt matten, gick hur lätt och bra som helst! Så jag är faktiskt på grymt jobb humör idag! Tufft.. Ska därför dra igång med ergonomin omgående!
Hörs D.


Jag och min allra första C-ponny, Almiro! Min lilla Almiro, så fin han är, han var alltid världens snällaste! :)♥






Kommentarer
Postat av: Ida

haha men Denise, du var ju bara ett barn på den tiden. klart du var smal. Och du är INTE fet nu!

2010-01-25 @ 22:40:04
URL: http://iivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0