Super kväll

Nu har jag varit i stallet hos Gunnar och ridit på Bella. Hon gick så himla bra! Gud så roligt det var! Jag kände hur  jag bara satt och tok log :) Så himla skönt när det är så. Idag påminde hon jätte mycket om Hubbe. Det var nästan precis som att rida honom, det var nog där ifrån leendet kom ifrån.

För övrig bubblade munnen på ganska bra med Jess, och kvällen i stallet slutade med mig, Bella och P3. Och på tal om P3, det var bäst idag på morgonpasset. Mer Salem dit! Jag älskar när dom har med Salem i olika program, man blir så himla glad när han pratar och berättar. Borstade även ur Bellas svans ordentligt tills Malin kommer hem, hon kommer ju imorgon. Ska försöka allt jag kan med att inte bli avundsjuk på hennes bränna, men det kommer nog inte gå så bra ;) Var i alla fall väldigt mysigt att bara borsta och gosa med henne (Bella) helt själv.

Nu har jag precis duschat och ska nog gå och kolla klart på One Tree Hill avsnittet jag kollade på förut. Gud det är ju så bra nu! Sedan ska jag gå och lägga mig. Imorgon hoppas jag på plugg med Jessica :)



Världens finaste Bella.




Kommentarer
Postat av: jessica

bellabus :D

2010-02-23 @ 12:16:32
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0